Kõik kategooriad
Võrdle Ostukorv

Üldised müügitingimused

SISSEJUHATUS

  1. Need üldised müügitingimused (edaspidi "Tingimused") reguleerivad kaubandussuhteid BaltElec'i (edaspidi "Ettevõte") ja tema klientide (edaspidi "Kliendid") vahel. Need Tingimused asendavad kõik lepingulised või lepinguvälised dokumendid, sealhulgas need, mis on hiljem väljastatud Kliendi poolt.
  2. Jätame endale õiguse neid Tingimusi igal ajal muuta. Muudatustest teavitame, avaldades teate meie veebilehel kolmkümmend kalendripäeva ette.
  3. Kõik Ettevõttele esitatud tellimused alluvad nendele Tingimustele. Tellimuse esitamine tähendab Kliendi poolset Tingimuste täielikku aktsepteerimist.
     

PAKKUMISED, OSTUTELLIMUSED JA TELLIMUSTE KINNITAMINE

  1. Kõik meie tehtud pakkumised on avatud vastuvõtmiseks kümne kalendripäeva jooksul alates väljastamise kuupäevast, välja arvatud juhul, kui seal on konkreetselt teisiti märgitud, ja need sõltuvad pakutavate kaupade saadavusest.
  2. Klientide poolt väljastatud ostutellimused peavad minimaalselt määrama kaupade tüübi ja koguse, kehtivad ühikhinnad, tarne tingimused ja soovitud tarnekuupäevad.
  3. Kliendi tellimus loetakse Ettevõtte poolt lõplikult aktsepteerituks alles pärast ettemakse laekumist ja/või Ettevõtte kirjalikku Tellimuse Kinnitust.
  4. Kataloogides, elektroonilistes meedias, teadetes ja reklaamdokumentides esitatud tehniline teave on ainult informatiivne ja seda võib Tootja igal ajal etteteatamata muuta.
  5. Ostutellimusi (PO) ei saa Klient tühistada, välja arvatud juhul, kui Ettevõte on sellega nõus või Ettevõte ei suuda kaupu kohale toimetada kuuekümne kalendripäeva jooksul kokkulepitud tarnekuupäevast, nagu on viidatud klauslis 4.3.
  6. Rahvusvaheliste müükide puhul käibemaksu ei lisata, vastavalt kehtivatele maksuregulatsioonidele.
     

HINNAD JA MAKSETINGIMUSED

  1. Kaupade hinnad on need, mis on määratud meie tellimuse kinnituses. Kõik hinnad on ilma maksudeta, maksukohustusteta ja muude tasudeta, sealhulgas, kuid mitte ainult, müügi-, kasutus-, aktsiisi-, lisandväärtuse- ja sarnased maksud või tasud, mida kehtestab mõni valitsusasutus.
  2. Kui meie tellimuse kinnituses ei ole selgesõnaliselt teisiti öeldud, tuleb kaupade eest tasuda 100% ettemaksuna ilma tasaarvestuse või mahaarvamiseta.
  3. Kui Klient ei tasu arvet seitsme kalendripäeva jooksul maksetähtajast, võib Ettevõte peatada mis tahes tellimuse või selle jäägi tarnimise kuni makse sooritamiseni või lõpetada mis tahes tellimuse või selle jäägi tarnimise, andes Kliendile sellekohase kirjaliku teate seitsme kalendripäeva jooksul pärast armuaega.
  4. Iga makseviivitus toob kaasa trahvid aastamääraga 11,5% + 40 eurot (sissenõudmiskulud). See on lisaks, mitte piirang, mis tahes muudele õigustele või abinõudele, millele me oleme või võime olla õigustatud seaduse või õigusemõistmise kaudu.
  5. Kaupade omandiõigus jääb Ettevõttele ja ei lähe Kliendile üle enne, kui kaubad on täielikult tasutud.
  6. Makset ei tohi mingil juhul peatada ega allutada tasaarvestusele
     

TARNE TINGIMUSED JA HILINENUD TARNE

  1. Kui meie tellimuse kinnituses ei ole selgesõnaliselt teisiti öeldud, toimub kõigi kaupade tarnimine vastavalt Incoterms 2020 EXW tingimustele. Kaupade kadumise või kahjustumise risk läheb üle Kliendile vastavalt kokkulepitud tarnelepingule. Kui tellimuse väärtus ületab 500 eurot ning saadetise maht ja kaugus on mõistlikud, võib Ettevõte katta veokulud ja tarnida DDP tingimustel.
  2. Ettevõttel on õigus teha tarnet osade kaupa.
  3. Hinnangulised kaupade tarnekuupäevad on määratud meie tellimuse kinnituses. Kui Ettevõte ei tarni kaupu kuuekümne kalendripäeva jooksul kokkulepitud tarnekuupäevast, võib Klient lõpetada vastava ostutellimuse täielikult või osaliselt (nende kaupade osas, mida viivitus mõjutab), andes Ettevõttele seitsme kalendripäeva ette kirjaliku teate. See säte ei kehti mittestandardsetele ja eritellimusel valmistatud materjalidele, mille tarneajale Ettevõte ei saa mõju avaldada, ja selliseid tellimusi ei saa tühistada.
     

KAUPADE VASTUVÕTMINE

  1. Kohaletoimetamisel on Kliendi kohustus kontrollida toodete seisukorda vedaja juuresolekul. Kahjustuste või puuduvate esemete korral peab Klient tegema fotosid, märkima selgelt transpordidokumendile ja kinnitama need vedajaga kolme päeva jooksul pärast kauba vastuvõtmist, teavitades ka Ettevõtet. Klient loetakse kauba vastu võtnuks, kui me ei ole viie kalendripäeva jooksul pärast kauba kohaletoimetamist saanud kirjalikku tagasilükkamisteate, milles on täpsustatud tagasilükkamise põhjused. Arvete osas esitatavad vaidlused või nõuded, mida Ettevõte on saatnud Kliendile, võetakse arvesse ainult juhul, kui need on kirjalikult edastatud kolme päeva jooksul pärast vaidlustatud arve kättesaamist.
     

GARANTII

  1. Ettevõte garanteerib, et kohaletoimetamise hetkel ja kaksteist kuud alates kohaletoimetamise kuupäevast vastavad siin ostetud kaubad kõigis olulistes aspektides vastavate tootjate spetsifikatsioonidele ja on vabad materjali, töö ja disaini olulistest defektidest tavakasutuses. Garantii ei kata kahjustusi, mis tulenevad väärkasutusest, hooletust käsitsemisest, mõistliku hoolduse ja hoolduse puudumisest, õnnetusest või muust meist sõltumatust kuritarvitamisest. Kui kaubad ei vasta garantii kohaselt punktis 6.1 määratletud tingimustele, piirdub Ettevõtte vastutus oma valiku järgi (i) selliste kaupade eest makstud ostuhinna tagastamisega maha arvates mõistlik summa kasutamise eest, (ii) selliste kaupade parandamisega või (iii) selliste kaupade asendamisega; tingimusel, et sellised kaubad tuleb koos vastuvõetava ostutõendiga tagastada Ettevõttele neljateistkümne kalendripäeva jooksul pärast seda, kui klient avastas või oleks pidanud avastama vastavuse puudumise. Ettevõte aktsepteerib tagastusi ainult sellistele kaupadele, mis ei vasta garantii kohaselt punktis 6.1 esitatud nõuetele. Defektideta või mittevastavad kaubad või kaubad, mille osas klient on pärast ostu meelt muutnud, ei kuulu tagastamisele. Kui kirjalikult ei ole kokku lepitud teisiti, kannab kõik mittevastavate kaupade tagastamisega seotud kulud, sealhulgas saatmine ja kindlustus, Klient. Ettevõte katab tagasisaatmise kulud ainult juhtudel, kui on selgelt kindlaks tehtud, et tagastamine toimus Ettevõtte vea tõttu.
  2. Ettevõte ei anna muid otseseid ega kaudseid garantiisid seoses siin tarnitud kaupadega ning garantii kujutab endast Ettevõtte ainust kohustust seoses tarnitud kaupade vastavuse puudumisega (välja arvatud omandiõigus). Eelkõige ei anna Ettevõte garantiid tarnitud kaupade kaubandusliku kvaliteedi ega nende sobivuse või vastavuse kohta mingil kindlal eesmärgil.
     

VASTUTUSE PIIRANG

  1. Ei Ettevõte ega Klient ei ole õigustatud ning kumbki pooltest ei vastuta kaudsete, eriliste, juhuslike, järjestikuste või karistavate kahjude eest, sealhulgas, kuid mitte ainult, äritegevuse katkemise kulud, kasumi kaotus, demonteerimise ja/või uuesti paigaldamise kulud, uuesti hankimise kulud, andmete kaotus, maine kahjustus või klientide kaotus. Kliendi võimalik hüvitis Ettevõttelt mis tahes nõude korral ei tohi ületada sellist nõuet põhjustanud kaupade ostuhinda, sõltumata nõude olemusest, olgu see lepinguline, delikt, garantii või muu.
  2. Ettevõte ei vastuta nõuete eest, mis põhinevad Kliendi järgimisel oma disainidele, spetsifikatsioonidele või juhistele või mis tahes kaupade remondil, muutmisel või kohandamisel teiste osapoolte poolt peale Ettevõtte või kasutamisel koos teiste kaupadega.
     

MUUD SÄTTED

  1. Iga muudatus Kliendi juriidilises või finantsolukorras, nagu kohtumenetlused, ettevõtte varade muudatused, ühinemised või muu oluline muutus, tuleb Ettevõttele kirjalikult teatada.
  2. Ettevõte võib muuta või lõpetada käimasolevad lepingud või nõuda garantiisid esitatud teabe põhjal. Kliendi vastutusel on teha põhjalik analüüs oma vajadustest ja eesmärkidest enne tellimuse esitamist.
  3. Kui Kliendil puudub asjatundlikkus, soovitatakse otsida ekspertnõu. Ettevõtte nõuanded, tehnilised uuringud, hinnapakkumised ja muud soovitused on näidatavad. Ettevõte ei vastuta ühegi kohustuse eest, välja arvatud juhul, kui see on spetsiaalselt kirjalikult kohustunud. Ühegi nende Tingimuste sätte loobumine ei kujuta endast teiste sätete või sama sätte loobumist teisel korral. Ühegi poole poolt Tingimuste sätte jõustamata jätmine ei kujuta endast sellise sätte või Tingimuste muude sätete loobumist.
  4. Kui pädeva kohtuasutuse poolt peetakse mõnda nende Tingimuste sätet ebaseaduslikuks, kehtetuks või täitmisele mittekuuluvaks, võib selline kohus muuta seda sätet seadusega kooskõlas olevaks, et jõustada poolte kavatsusi, ning rakendada seda muudetud kujul.
  5. Kõik muud Tingimuste tingimused ja sätted jäävad täielikult jõusse ja tuleb tõlgendada kooskõlas muudetud sättega.